فیلم کوتاه «عروسک» کاری از سیدمحمدجواد زرنوش است که یکی از مهمترین مسائل اجتماعی روز را در قاب دوربین به مدت زمان چهار دقیقه به تصویر می کشد.
کد خبر: ۹۶۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 12 May 2021

به گزارش تابناک قم،سید محمد جواد زرنوش در حاشیه اکران « فیلم کوتاه عروسک» که به صورت خصوصی در یکی از مجتمع های تجاری استان قم با حضور جمعی از هنرمندان و عوامل این فیلم انجام شد، اظهار کرد: این فیلم در روزهای پایانی سال 99 به تولید رسیده و دارای ژانری اجتماعی است که به بازی افراد در زندگی روزمره و شغلی آنان اشاره دارد.

وی اضافه کرد: در این فیلم مردمی دیده می شوند که به شکل عروسک توسط دیگر افراد جامعه بازی داده می شوند و برای رسیدن به اهدافشون بازیچه قرار می گیرند.

 این هنرمند قمی اضافه کرد: این فیلم نقش انسان هایی را به تصویر کشیده شده است که در جامعه خط قرمزها را رد می کنند و با برنامه و به صورت حساب شده قدم برمی دارند و برای رسیدن به اهدافشان بسیاری از ارزش ها را زیر پا می گذارند.

زرنوش با اشاره به اینکه «عروسک» نخستین تجربه اش در عرصه فیلم سازی پس از سال ها کار تئاتر محسوب می شود، تصریح کرد: این فیلم بدون حمایت و به صورت شخصی به تولید رسیده است.

این هنرمند قمی با بیان اینکه به تازگی نگارش فیلم نامه «بازی» را به پایان رسانده است، عنوان کرد: به زودی مراحل پیش تولید این فیلم نیز استارت خواهد خورد و به همراه فیلم «عروسک» راهی جشنواره های ملی می شود.

زرنوش با اشاره به حضور هنرمندان بومی در این فیلم کوتاه گفت: محمد کربلایی، سمیه سارونه و حسین نیازی از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم نقش ایفا کردند.

وی با اشاره به دیگر عوامل این فیلم کوتاه گفت: آهنگسازی این فیلم کوتاه را امیر دانشور، تدوین،صداگذاری و اصلاح رنگ و نور را محمد داوری و همچنین دستیار صدابرداری را مسعود نوع دوست به عهده داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار