فرمانده انتظامی شهرستان دهلران
سرهنگ مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان با اقدامات اطلاعاتی و هوشیاری ماموران سارق زمین‌های کشاورزی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 12 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان پس از هماهنگی با مقامات قضائی و در این عملیات با سرعت عمل این سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری که متهم اعمال مجرمانه خود را با آن انجام داده بود، بیان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۲ فقر سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده در جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

او با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی در راستای برخورد با متخلفان اضافه کرد: اجرای طرح‌ها با هدف تحکیم مبانی امنیت و افزایش احساس امنیت عمومی بطور مستمر در این شهرستان اجرا و پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان با مخلان نظم و امنیت بطور جدی برخورد می‌کند.

سرهنگ مکی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
سارقان تجهیزات آبیاری در شهرستان دهلران میلیارد ها تومان سرمایه‌گذاری دولت در قطب کشاورزی استان را جدا به خطر انداخته اند باید شدیدترین برخورد با آنها در دستور کار قرار گیرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار