فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور گفت: آماده میزبانی مسابقات نیروهای مسلح در رشته‌های مختلف و به‌خصوص رشته‌های مستعد در غرب کشور همچون کشتی هستیم‌.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 12 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،امیرسلیمان طاهری در حاشیه مسابقات همگانی در منازل سازمانی ارتش، اظهار داشت: در خصوص حضور قرارگاه‌های منطقه‌ای ارتش در مسابقات حرفه‌ای و لیگ‌های ورزشی دستورالعمل خاص سراسری وجود دارد و ما نیز تابع این دستورالعمل‌ها هستیم، اما در خصوص مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح، این قرارگاه آمادگی خود را جهت میزبانی مسابقات ورزشی اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: توجه به ورزش همگانی یکی از اولویت‌های ارتش در بین نیروهای نظامی و خانواده‌های آن‌ها است و بر همین اساس مسابقات متعددی به مناسب‌های مختلف برگزار می‌شود، و بر همین اساس امروز شاهد برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت عید سعید فطر به صورت گسترده در بین منازل سازمانی بودیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور گفت: آماده میزبانی مسابقات نیروهای مسلح در رشته‌های مختلف و به‌خصوص رشته‌های مستعد در غرب کشور همچون کشتی هستیم.

رئیس اداره تربیت بدنی قرارگاه منطقه غرب کشور در خصوص این مسابقات، گفت: با هدف ترویج ورزش و جلوگیری از کم‌تحرکی در بین فرزندان و خانواده‌های کارکنان ارتش، مسابقات ورزش‌های همگانی در رشته‌های دارت، دوچرخه‌سواری و دو و برنامه مفرح ماست خوری برگزار و به نفرات برتر از طرف فرماندهی و هیأت همگانی هدایایی تقدیم شد.

سرهنگ ایرج امیری خاطرنشان کرد: قرارگاه منطقه‌ای ارتش به مناسبت‌های مختلف مسابقات همگانی را در کوی‌های سازمانی برگزار می‌کند و بر همین اساس این مسابقات به مناسب عید سعید فطر با استقبال چشمگیر خانواده‌های نیروهای نظامی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه و ترویج ورزش در بین خانواده‌های کارکنان یکی از اولویت‌های واحد ورزش قرارگاه است و امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها نقش موثری را ایفا کنیم.

رئیس هیأت همگانی استان کرمانشاه در حاشیه این مسابقات، گفت: توجه به ورزش همگانی در بین مردم عزیز و به‌خصوص خانواده‌های نیروهای نظامی و انتظامی یکی از اهداف اصلی و مهم هیأت ورزش‌های همگانی در سال‌های اخیر است، چرا که شیوع ویروس منحوس کرونا کم تحرکی در بین جامعه شده است.

نریمان رحمانی خاطرنشان کرد: در راستایی توجه ورزش همگانی در بین کوی سازمانی مختلف، هیأت ما ارتباط مثمر و قابل توجه‌ای با نیروهای نظامی و به‌خصوص ارتش داشته است و به همت این هیأت و سرهنگ ایرج امیری افسر ورزش فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور مسابقات خوبی در سال گذشته و سال‌جاری برگزار شده است.

رحمانی ادامه داد: براساس مطالعات صورت گرفته در دانشگاه‌های معتبر جهان، کم‌تحرکی و دوری از ورزش باعث بالا رفتن امکان فوت بر اثر ویروس محنوس کرونا خواهد بود و بر همین اساس و با توجه به تعاملی که با نیروی زمینی ارتش داریم، امیدواریم این مسابقات را توسعه داده و زمینه کاهش کم تحرکی در بین خانواده کارکنان را فراهم سازیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار