امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی می شود از این رو بر همگان تکلیف است که به صورت پرشور در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 12 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب افزود: انتخابات نماد بزرگی از دموکراسی و مردم‌سالاری در کشور است و بعد از انقلاب همواره با شور و هیجان خاص مردم برگزار شده است.

وی اظهار داشت: بر همه کسانی که شرایط حضور در انتخابات را دارند تکلیف شرعی، اخلاقی و انسانی است که فعالانه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال شرکت کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین انتخابات های کشور است که رییس دستگاه اجرایی کشور به وسیله آرای مردم انتخاب می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی‌نسب اضافه کرد: همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که نقش مهمی در اداره شهرها و روستاهای کشور دارند در انتخابات پیش رو برگزار می شود که حضور مردم در این انتخابات برای توسعه و عمران و آبادانی بیش از پیش شهرها لازم و ضروری است.

او گفت: امروز چشم جهانیان به انتخابات کشور و میزان حضور و مشارکت مردم در آن است از این رو مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی باید با حضور حداکثری خود به جهان ثابت کنند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار