دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از توزیع ۲ هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم در آستانه عید سعید فطر بین محرومین و نیازمندان این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 12 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«سیدمحمدجعفر امامیان» گفت: با عنایت امام مهربانی‌ها و همت خادمیاران رضوی همچنین مشارکت خیرین و گروه‌های جهادی استان و تبرکی آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) امروز ۱۱۰ راس گوسفند ذبح می‌کنیم.
وی ادامه داد: در آستانه عید سعید فطر بسته‌های ۱.۵ کیلوگرمی گوشت بین ۲ هزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند در سراسر استان توسط شبکه محله‌ای و منطقه‌ای توزیع می‌شود.
امامیان با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷۰ راس گوسفند توسط خادمیاران رضوی استان کرمانشاه طی ۱۲ مرحله ذبح شده است از علاقمندان به آستان مقدس حضرت رضا(ع) خواست با مشارکت در طرح ها و پویش‌های رضوی خادمیاران را در تداوم خدمت رسانی به محرومین یاری کنند.

خادم‌یاران رضوی ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کردند

مرحله چهارم سفره مهربانی و پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» همراه با تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند توسط خادمان رضوی کرمانشاه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه دومین سالی است که خادم‌یاران رضوی به علت شیوع کرونا در کنار مردم نیازمند هستند، افزود: اردتمندان امام رضا (ع) با توان، تجربه و عشقی که به امام مهربانی‌ها دارند از همه ظرفیت‌های خود استفاده و در جهت محرومیت‌زدایی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

امامیان اضافه کرد: بر اساس سیاست جدید آستان قدس رضوی، امروز خادم‌یاران نقش فعال‌تری در کشور دارند بطوریکه امسال حدود ۹۵ درصد از کمک‌های جمع‌آوری شده توسط خود خادم‌یاران صورت گرفته در حالیکه سال گذشته نیمی از کمک‌ها متعلق به خادم‌یاران بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هشت هزار بسته در این مرحله توزیع شده است، گفت: ارزش تقریبی هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

امامیان یادآور شد: تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد نیز توسط خادم‌یاران جمع‌آوری شده که نشان عشق و ارادت آنها به امام هشتم شیعیان و تلاش برای رفع مشکلات محرومین و نیازمندان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار