فیروز دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار حاکم بر جو منطقه تا اوایل هفته آینده منجر به وزش باد، رگبار باران و رعد و برق خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 12 May 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با  خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی سامانه ناپایدار حاکم بر جو منطقه تا اوایل هفته آینده جو استان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: این سامانه در بعضی ساعات خصوصا در ساعاتی از بعد از ظهر و اواخر وقت هر روز باعث رشد ابر، وزش باد نسبتا شدید، در برخی نقاط گرد و خاک محلی، رگبار باران و رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار طی ساعاتی از امروز و فردا پنج شنبه به ویژه در نواحی شمالی و شرق استان از نمود بیشتری برخوردار است.

این مسئول خاطر نشان کرد: لازم به توضیح است این بارش ممکن است به شکل نقطه‌ای و موقت، شدید و به صورت رگبار تگرگ هم مشاهده شود، همچنین دمای هوای روزانه در روز یکشنبه تغییر چندانی نخواهد داشت.

دولتشاهی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۶ و حداکثر ۲۹ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است. در این بازه زمانی قصر شیرین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان و شهرستان سنقر با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتی گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار