مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمانشاه از تشکیل اولین گردهمایی دبیران کارگروه های تخصصی پدافند غیر عامل استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 12 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل پدافند غیر عامل استان، اولین گردهمایی دبیران کار گروه‌های تخصصی پدافند غیر عامل استان در سال ۱۴۰۰ با محوریت پدافند غیر عامل استان در سالن جلسات تدبیر استانداری برگزار گردید.

در این گردهمایی کرمعلی زارعی مدیر کل پدافند غیر عامل استان ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطربه مدعوین، اشاره‌ای به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل داشتند.

زارعی تاکید داشت: با توجه به اهداف پدافند غیر عامل استان انتظار می‌رود کار گروه‌های تخصصی پ. غ. ع استان سه موضوع مهم شناسایی تهدیدات، اولویت بندی تهدیدات و تهیه سناریو برای تهدیدات در برنامه‌های آتی خود داشته باشند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان اعلام داشتند: با عنایت به دستور العمل اجرایی شورای پدافند غیر عامل استان‌ها جلسات کار گروه‌های تخصصی بایستی بصورت فصلی و حداقل یک جلسه در هر فصل برگزار و گزارش جلسات کار گروه تخصصی و کارگروه زیر مجموعه شهرستانی در قالب فرمت‌های ارسالی تنظیم و به اداره کل پدافند غیر عامل ارسال نمایند.

زارعی بیان کرد:با توجه به راه اندازی مرکز مطالعات آموزش و پژوهش پدافند غیر عامل استان در دانشگاه رازی و اعلام آمادگی آن دانشگاه جهت برگزاری دوره‌های تخصصی پدافند غیر عامل، در صورت نیاز کارگروه‌های تخصصی و اعضای زیر مجموعه به آموزش از این مرکز استفاده نمایند.

مدیر کل پدافند غیر عامل گفت با توجه به اینکه در سنوات گذشته کار‌های خوبی در زمینه تجهیز مولد برق اضطراری مراکز، زیر ساخت‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام گرفته است از کارگروه انرژی (آب و برق) خواستند با اهتمام ویژه این موضوع را پیگیری نمایند.

ایشان در ادامه از دبیران کارکروه‌ها خواستند آمادگی کامل برای ارائه گزارش عملکرد کار گروه خود جهت ارائه در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان که با حضور استاندار برگزار می‌گردد را داشته باشند.

در ادامه دبیران کارگروه‌ها پدافند غیر عامل استان نظرات خود را بیان نمودند و در پایان شهاب قربانی معاون مدیر کل پدافند غیر عامل در باره سئوالات و نقطه نظرات دبیران کار گروه‌های تخصصی توضیحاتی ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار