کرمعلی زارعی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمانشاه از راه اندازی مرکز مطالعات آموزش و پژوهش پدافند غیر عامل استان در دانشگاه رازی به منظور برگزاری دوره‌های تخصصی پدافند غیر عامل خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 12 May 2021

کرمعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در نتیجه پیگیری‌های صورت گرفته در اواخر سال گذشته، مرکز مطالعات آموزش و پژوهش پدافند غیر عامل را در استان و در محل دانشگاه رازی راه اندازی کردیم.

وی افزود: در سالیان گذشته به منظور ارائه آموزش‌ها مجبور به فرستادن فراگیران به تهران و یا دعوت اساتید از تهران به کرمانشاه بودیم، اما با راه اندازی مرکز مطالعاتی در دانشگاه رازی و آموزش‌های صورت گرفته برای مربیان که اولین دوره آن برگزار شده است، از این پس چنین مشکلاتی نخواهیم داشت.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته اولین آموزش‌ها در سال جاری و در خرداد ماه توسط این مرکز آغاز خواهد شد و در صورت اعلام آمادگی متقاضیان، مرکز مطالعاتی پدافند غیر عامل استان هر ماه در یک جلسه آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی را دارد.

وی خاطر نشان کرد: اکثریت آموزش‌ها مربوط به پدافند غیر عامل، زیر ساخت‌ها و سایبری می‌باشد و برای روسا ادارات، اعضا شورا پدافند غیر عامل، روسا، دبیران و اعضا کار گروه‌ها و در شهرستان‌ها برای فرمانداران و معاونین آن ها، جانشینان پدافند غیرعامل و نیز دبیران، کارشناسان و اعضا شورا پدافند غیر عامل و پس از این گروه‌ها برای شهرداران و دهیاران برگزار خواهد شد.

زارعی در پایان تاکید کرد: به منظور برگزاری اولین دوره آموزشی از افراد خواسته شده که آموزش‌های مورد نیاز خود را اعلام کنند تا هماهنگ‌های لازم با دانشگاه رازی و مرکز مطالعات صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار