استاندار خوزستان گفت: نقش عشایر خوزستان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و نیز در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و وحدت و هم افزایی کشور برجسته است.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 11 May 2021

قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در همایش عشایر عرب و بختیاری خوزستان در محل قرارگاه کربلا در اهواز بیان کرد: اخوت، همدلی و هم افزایی اسلامی در استان خوزستان از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده و روز به روز این اتحاد تقویت شده است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم به عنوان عشایر زاده امروز خدمتگزار مردم خوزستان هستم افزود: مبارزات عشایر غیور خوزستانی با دشمنان و استبداد فراموش شدنی نیست.

استاندار خوزستان ادامه داد:خوزستان در مقابله با ضد انقلاب صدها شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده و این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها باعث شده نظام ما تثبیت و کشور مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه، و جایگاه ما در جهان قدرتمندتر از گذشته شود.

وی افزود: مشارکت مردم خوزستان در انتخابات و سایر عرصه‌های سیاسی در سال‌های گذشته کم نظیر بوده و انتظار می‌رود امسال نیز با حضور خود بار دیگر حماسه آفرینی کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار وارد خواهد کرد.

سلیمانی دشتکی گفت: یکی از حربه‌های دشمنان در مقابل نظام اسلامی، جنگ اقتصادی بود که اوج آن در سال ۱۳۹۷ تاکنون بوده و حتی اجازه نداند ما حق عضویت خود را در سازمان ملل متحد پرداخت کنیم و در راه مبارزه با کرونا نیز به ما کمک نکردند اما با این وجود ملت ایران و مردم خوزستان مانند دوران دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادگی و حماسه آفرینی کردند و در تمامی صحنه‌های انقلاب و در روزهای مهم جمهوری اسلامی از جمله انتخابات حضوری موثر داشتند.

استاندار خوزستان در ادامه به رعایت نکات بهداشتی در عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود عشایر عرب خوزستان برای حفظ سلامت خود از دید و بازدیدهای عید پرهیز کنند تا بتوانیم هرچه سریعتر این ویروس منحوس را از خورستان دور کنیم.

وی افزود: همکاری مردم با کادر درمان و مسوولان خوزستان می‌تواند توان مقابله ما با این بیماری را دوچندان کند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان نیز در این همایش خواستار حضور حداکثری مردم استان در انتخابات شد و گفت: عشایر عرب و بختیاری خوزستان با همدلی و وحدت، همواره پشتیبان انقلاب بوده اند.

آیت اله سید محمد علی موسوی جزایری افزود: مرور زمان تکلیف را از سر ما بر نمی‌دارد و ما همچنان بر سر بیعت خود ایستاده‌ایم.

وی همچنین از عشایر عرب خوزستان خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران، در تعطیلات عید سعید فطر از دید و بازدید پرهیز کنند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: کرونا هیچ رحمی ندارد و از سایر بیماری‌های واگیردار بدتر است؛ در خوزستان بسیاری از مردم جان خود را از دست دادند و به همین جهت انتطار داریم بر اساس تکلیف شرعی به مناسبت عید فطر ترک معایده(عید دیدنی) را برای احتیاط داشته باشیم.

این همایش با حضور آیت اله سید محمد علی موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، سرتیپ پاسدار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) ، سردار صالحی فرمانده انتظامی خوزستان و جمعی از مسوولان استان و اقوام خوزستانی با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار