رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تزریق واکسن برای گروه سنی بالای ۷۰ سال در خوزستان از هفته آینده آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 11 May 2021

دکتر فرهاد ابول نژادیان بیان کرد: سالمندان ۷۵ تا ۷۹ سال هر چه سریع تر برای تزریق واکسن خود به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و افراد بالای ۸۰ سال که از واکسیناسیون جا مانده‌اند نیز می‌توانند برای تزریق واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون سالمندان در خوزستان با سرعت خوبی در حال انجام است افزود: گروه‌های هدف در زمان بندی مشخص شده با در دست داشتن مدارک شناسایی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و کار را به روزهای آخر واگذار نکنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، با بیان اینکه مراکز بهداشتی در تعطیلات عید فطر مشغول به کار هستند ادامه داد:روز شنبه ۱۸ اردیبهشت واکسیناسیون افراد ۷۵ تا ۷۹ سال در خوزستان شروع شد و تلاش می‌کنیم تا آخر هفته واکسیناسیون این افراد انجام شود؛ پیش از این سالمندان بالای ۸۰ سال خوزستان واکسینه شدند.

وی بیان کرد: ارتباط بسیار خوبی با شیوخ و بزرگان طوایف در خوزستان برقرار کردیم و از آنها خواسته شده تا از هم طایفه‌های خود بخواهند تا دید و بازدید عید فطر را برگزار نکنند.

ابول نژادیان گفت: مهمترین اصل در ایام پیش رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است و امیدواریم این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شود.

هم اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، و ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار