معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از والدین و مدیران مدارس پایه‌های نهم و دوازدهم این استان درخواست کرد: دانش آموزان و اولیا با ریسک بالا قبل از برگزاری آزمون به دانشگاه‌های علوم پزشکی معرفی شوند تا تمهیدات ویژه‌ای در برپایی امتحانات حضوری آن‌ها اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۶۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲ 12 May 2021

لزوم معرفی دانش آموزان و اولیا پرریسک قبل از برپایی امتحانات پایه های نهم و دوازدهم

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته پور با اشاره به نزدیکی امتحانات پایه های نهم و دوازدهم اظهار کرد: باید دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود، دوشادوش اداره کل آموزش و پرورش استان در برگزاری مطلوب آزمون‌ها همکاری همه جانبه داشته باشند.

 وی با بیان اینکه امتحانات حضوری دانش اموزان پایه های نهم و دوازدهم با انجام فاصله فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود گفت: لازم است تا در تمامی مدارس و حوزه های امتحانی از تهویه مناسب جهت جریان موثر هوا استفاده شود.‌

خجسته پور بر لزوم جلوگیری از ازدحام دانش آموزان و اولیا در هنگام ورود و خروج دانش آموزان به مراکز آزمون ، تاکید و خاطرنشان کرد: معلمین، مدیران و مراقبین امتحانات، آموزش های لازم بهداشتی را از طریق دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود دریافت کنند.

  جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان ادامه داد: باید کدملی اولیای مدرسه و مراقبین در اپلیکیشن ماسک توسط اداره کل آموزش و پرورش وارد و افراد مبتلا جهت پیشگیری از ورود به جلسات مشخص شوند.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر ضرورت نظارت جدی دانشگاه‌های علوم پزشکی بر شیوه برپایی آزمون ها تاکید و عنوان کرد: باید حتی الامکان برگزاری آزمون ها در فضای باز و با شرایط مناسب برنامه‌ریزی شود.

وی از اولیا و مدیران مدارس خواست: افراد با ریسک بالا قبل از برگزاری آزمون به دانشگاه های علوم پزشکی در استان معرفی شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار