میثم کلهری در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمانشاه از توزیع ١١ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 12 May 2021

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اخیرا توزیع ١١ هزار بسته معیشتی به عنوان احسان رمضان که فاز دوم طرح احسان و همدلی محسوب می‌شود، انجام شد.

وی با اشاره به اینکه فاز اول با توزیع ١١ هزار بسته معیشتی در فروردین ماه اجرا شد، تصریح کرد: فاز دوم این طرح طبق تقسیم بندی انجام شده با سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها به نیمه دوم ماه مبارک رمضان موکول شد، این مراسم با حضور آیت الله علما و سردار مرادی جانشین سپاه نبی اکرم برپا شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمانشاه افزود: توزیع این بسته‌ها از طریق گروه‌های جهادی، خیریه ها، سمن‌ها و تامین اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان انجام شد.

وی در خصوص جامعه هدف این طرح خاطر نشان کرد: از طریق بسیج محلات و گروه‌های فعال جهادی لیست و آمار خانواده‌های نیازمند را دریافت و بر اساس آن توزیع بسته‌ها انجام شد.

کلهری در پایان گفت:کار توزیع علاوه بر مناطق حاشیه نشین کرمانشاه مناطق حاشیه‌ای دز سایر شهرستان‌ها از جمله پاوه و اورامانات، روانسر، هرسین، جوانرود، صحنه بسته های معیشتی شامل ارزاق مثل حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، برنج توزیع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار