محمد شریف ابراهیمی خبرداد:
تابناک سمنان: محمد شریف ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان که منجر به قتل عمد صاحب مغازه شد به زودی با تکمیل پرونده و صدور رای بسته می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ 11 May 2021

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در اسلامشهر | خبرگزاری ایلنا

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ابراز داشت: پرونده تشکیل شده سرقت مسلحانه از طلافروشی که منجر به قتل عمد صاحب مغازه طلافروشی شده بود برای رسیدگی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

محمد شریف ابراهیمی ادامه داد: پرونده مربوط به سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان با تلاش شبانه روزی بازپرس در کوتاه‌ترین زمان قبل از سال ۱۴۰۰ تکمیل و با تفهیم اتهام به متهمان، به دادگاه ارسال شد، اما قاضی پرونده دادگاه کیفری یک، نقطه نظراتی را بر روی پرونده داشت.

شریف ابراهیمی اضافه کرد: قاضی پرونده ایراداتی را مکتوب کرد که رفع نواقص پرونده منجر به رای خواهد شد و رای نیز به زودی صادر خواهد شد و همچنین در این راستا اقدام سریع نیروی انتظامی در دستگیری سارقان مسلح طلافروشی سمنان ستودنی است و این اقدام سریع پلیس نشان داد ناامنی در جامعه خط قرمز است.

وی همچنین تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضا ایجاد ناامنی در جامعه را بر نمی‌تابند و در کوتاه‌ترین زمان با فرد خاطی برخورد قانونی خواهند کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار