آشناگر:
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان  بر لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای به حرکت درآوردن چرخ واحد‌های تولیدی استان سمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵ 11 May 2021

چرا تولید برخی کالاها کم شد – اقتصاد برتر

 

استاندار سمنان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه بررسی‌ها برای رفع موانع پیش روی تولید کنندگان باید با سرعت بیشتری صورت گیرد گفت: لازمه چرخیدن چرخه‌ی اقتصادی واحد‌های تولیدی برداشتن موانع است و برای تحقق این امر باید مدیران تمام تلاش خود را به کار گیرند.

علیرضا آشناگر همکاری دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات واحد‌های تولیدی در استان را امری لازم و ضروری دانست و افزود: کارگران در واحد‌های تولیدی نباید دغدغه معیشت را داشته باشند و باید برای حل مشکلات آنان نیز اقدامات اساسی صورت گیرد و بر همکاری تمام ارگان‌ها در جهت کسب رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات در سال جدید تاکید کرد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در این جلسه مصوبات برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و مشکلات آن‌ها بحثو بررسی شد.

علی تشنه دل از طرح جدید وزارت صمت و بانک‌های عامل در استان خبرداد و گفت: طرح تام با سرمایه حدودا ۱ هزار میلیارد تومان جهت رفع نیاز مالی واحد‌های تولیدی استان به سرانجام رسیده که در نهایت قرار است با مجوز بانک مرکزی در استان اجرایی شود.

تشنه دل هم چنین به ثبت نام واحد‌های تولیدی جهت دریافت این تسهیلات هم اشاره و تاکید کرد: در سال‌های گذشته واحد‌های تولیدی به صورت حضوری با ثبت اطلاعات در سامانه بهین یاب جهت دریافت این تسهیلات اقدام می‌کردند، اما در حال حاضر میتوانند به صورت غیرحضوری در همان سامانه در قسمت ستاد تسهیل ثبت نام و پس از بررسی مشکلات آنان و تصویب در جلسه ستاد تسهیل استان جهت دریافت اقدام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار