غلامرضا شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: تا این لحظه دستوری از جانب فرمانداری مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید به ما ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۹۶۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 12 May 2021

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی مراحلی دارد که بدون طی شدن این مراحل هیچگونه افزایش نرخی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: قاعده تغییر کرایه‌ها به این صورت است که پس از مصوب شدن نرخ کرایه در شورا جهت بررسی نهایی به فرمانداری ارسال می‌شود و در صورتی که فرمانداری مغایرتی از آن نگرفت نرخ نهایی به سازمان تاکسی رانی اعلام می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: پس از اعلام نرخ مصوب شده توسط فرمانداری به سازمان تاکسی رانی، اطلاع رسانی عمومی را انجام داده و رانندگان مجاز به تغییر کرایه‌ها خواهند بود.

وی بیان کرد: در استان کرمانشاه روند تغییر نرخ کرایه تاکسی‌ها از طرف شورا انجام گرفته و به فرمانداری ارجاع داده شده، اما هنوز دستوری مبنی بر افزایش کرایه‌ها به ما ابلاغ نشده است.

شهبازی در پایان تاکید کرد: اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی به نقل از شوراست و تا زمانی که از طرف فرمانداری به ما اعلام نشود قابلیت اجرایی شدن را ندارد و رانندگان فعلا مجاز به افزایش کرایه نیستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار