معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: اصلی ترین وظیفه وزارت کشور برگزاری انتخابات امن و سالم است و در وهله دوم تلاش برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 11 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  الیاس فتاحی در نشست اعضای ستاد انتخابات استان در محل فرمانداری شهرستان تازه تاسیس چوار با بیان اینکه انتخابات در کشور ما از اهمیت و ضرورت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: دشمنان نظام همواره سعی دارند با ایجاد شایعه پراکنی های دروغین و ایجاد یاس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند که تاکنون با هوشیاری مردم این خواسته محقق نشده است.

وی، انتخابات پیش رو را مهم ترین رخداد سیاسی سال ۱۴۰۰ دانست و تاکید کرد: اصلی ترین وظیفه وزارت کشور برگزاری انتخابات امن و سالم است و در وهله دوم تلاش برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: فرمانداران باید با رعایت اصل بی طرفی تعاملی سازنده هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

فتاحی با قدردانی از فرماندار و همکاران فرمانداری شهرستان تازه تاسیس شهرستان چوار، گفت: علیرغم وجود عدم وجود نیروی انسانی کافی و همچنین تجهیزات و امکانات لازم در شهرستان چوار اقدامات و تمهیدات خوبی در این شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه شکل گرفته است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود همچون سنوات گذشته شهرستان چوار با مشارکت بالا و پرشور انتخابات را برگزار کند که در راستا ستاد انتخابات نیازمند های لازم برای فراهم کردن این مهم را مهیا می کند.

وی افزود: ستاد انتخابات استان تمام تلاش خود را برای تامین امکانات و تجهیزات و رفع مشکلات و موانع شهرستان چوار بمنطور برگزاری انتخابات سالم و امن و پرشور بکار خواهد گرفت.

رییس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: شهرستان تازه تاسیس چوار با وجود پنج هزار نیروی کارگر در زمینه کنترل بیماری کرونا بسیار موفق عمل کرده است و در برگزاری انتخابات نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انتخاباتی سالم را پشت سر می گذارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار