معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام گفت: ورود خودروهای غیر بومی از مبادی نقاط پنج گانه استان نظیر سپتون، پل گاومیشان، ورودی شباب، ایوان و پل سیمره هلیلان از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ 11 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  معروف بسطامی  در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای استان اظهار داشت: پس آغاز ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان و خروج خودروهای با پلاک بومی به خارج از استان، دستگاه های ناظر بصورت روزانه گزارش عملکردی خود را ارائه دهند.

وی افزود: ممنوعیت تردد اعمال شده امروز تا ساعت ۱۴ روز شنبه، مشمول خودروهای عمومی، باربری، امدادی، نظامی و دولتی نخواهد بود.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا ایلام گفت: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ۲۲ تا ۳ بامداد نیز همچنان با قدرت ادامه دارد و نظارت بر این مهم بر عهده پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی است.

بسطامی تاکید کرد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی در رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، باید فرمانداری و شهرداری ایلام در اسرع وقت نسبت به بخش کلیپ صوتی در مکان های پرتردد و تجمعی شهر اقدام کنند.

وی یادآور شد: پخش کلیپ صوتی سیار با محتوا رعایت پروتکل های بهداشتی و اعلام خطرات شیوع کرونا توسط شهرداری، هلال احمر و بهداشت شهرستان به نحوه احسن انجام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام با اشاره تجماعات مردم در آرامستان های صالح آباد مهران و شهر ایلام، گفت: این دو آرامستان به دلیل تجمع مردم در روزهای آخر هفته مکان اصلی شیوع کرونا هستند.

بسطامی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای مسدود شدن ورودی این آرامستان ها توسط دستگاه های نظارتی اتخاد و گزارش آن در اسرع وقت به دبیرخانه قرارگاه استانی ارسال شود.

وی خواستار لازم اجرا بودن کلیه مصوبات قرارگاه کرونا در استان شد و تاکید کرد: هیچ اغماض و قصوری از مدیران در مقابله با کرونا به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و در این راستا با مدیرانی که به وظیفه خود عمل نکنند برخورد خواهد شد.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا ایلام اظهار داشت: چنانچه پروتکل های بهداشتی رعایت شود به همان اندازه آرامش به جامعه بازخواهد گشت و گروه های شغلی بیشتری می توانند فعالیت داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام با اشاره به فرا رسیدن عید فطر گفت: جلسه اختصاصی با سازمان تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه ایلام در خصوص نحوه برگزاری عید فطر در ایلام  و در این نشست تصمیمات لازم اتخاذ می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار