رئیس پلیس راهور استان از اعمال محدودیتهای تردد خروج پلاک های بومی از استان و ممنوعیت ورود پلاک های غیر بومی در استان در تعطیلات پایان هفته و عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 11 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ سید علی حسینی افزود: اجراي طرح محدوديت هاي تردد شبانه نيز در اين مدت تشديد مي شود.
وی یادآورشد: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا همزمان با سراسر استانها محدودیت های تردد نیز در سطح استان مرکزی اعمال خواهد شد.
وی افزود: از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ۱۴۰۰/۲/۲۱تا ساعت ۱۲روز شنبه مورخ۱۴۰۰/۲/۲۵
محدودیت های ترافیکی براي خروج پلاك هاي بومي و ممنوعیت تردد براي ورود پلاك هاي غیربومي در سطح استان اعمال می شود.
رئیس پلیس راهور استان مرکزی با بيان اينكه تردد پلاك هاي بومي در سطح استان بلامانع است از همکاري و همراهی شهروندان با پلیس در اجراي هر چه بهتر طرح هاي محدوديت هاي كرونا قدرداني كرد و ازشهروندان خواست تا حد امكان از سفرهای غیر ضروری و ترددهاي بين شهري در استان نيز برای پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس خودداری کنند.
سرهنگ "حسینی"افزود: متخلفان نقض محدودیت های کرونایی در شهرهاي قرمز مبلغ یك میلیون تومان و در شهرهاي نارنجي و زرد ۵۰۰هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.
وی از تشدید برخورد با تردد های شبانه در استان مرکزی خبر داد و گفت: همچنین محدودیت های تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ الي ۳ بامداد ادامه خواهد داشت و برابر طرح، رانندگان متخلف به ميزان ۲۰۰ هزار توماني اعمال قانون خواهند شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مركزي اضافه كرد: در تعطيلات پايان هفته ناوگان حمل و نقل عمومي بار و مسافر و همچنين خودروهاي وانت بار با پلاك شخصي كه در امر جابجايي و ارزاق عمومي فعاليت دارند، فاقد هر گونه ممنوعيت تردد مي باشند.
وی اظهار داشت : مجوزهايي از سوي فرمانداري ها برای برخی افراد از قيبل پزشكان، كادر درماني و برخي مشاغل خاص قبل از ورود به اين ايام صادر شده نيز اگر داراي اعتبار باشند از اين قاعده مستثني مي باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار