فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: دو قاچاقچی که قصد داشتند ۲۱ قطعه مجسمه فلزی را تحت عنوان طلاجات عتیقه از کشور خارج کرده و به فروش رسانند، در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۶۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 11 May 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "مجتبی جمالی"افزود: در ادامه طرح های امنیت بخش پلیس، ماموران انتظامی شهرستان، در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.
وی یادآورشد: در اقدام سریع و به موقع پلیس، خودرو متوقف و پس از بازرسی از ان ۲۱ قطعه مجسمه، یک عدد ترازوی توزین و یک عدد سنگ محک کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری هر دوسرنشین خودرو در این عملیات گفت: در تحقیقات انجام شده از متهمان این پرونده مشخص شد که آنان در حال خروج اشیاء کشف شده تحت عنوان اشیاء طلای عتیقه به خارج از کشور بودند که در این عملیات غافلیگرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان از عزم و اراده راسخ پلیس در برخورد قاطع با غارتگران میراث فرهنگی و آثار باستانی از آنها خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر تردد افراد و یا وسایل نقلیه مشکوک را با سامانه تلفنی ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار