رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: پذیرش مبتلایان جدید کرونایی در این مرکز صورت نمی گیرد و تنها بیماران قبلی کرونایی تا زمان ترخیص مراقبت های لازم و خدمات درمانی را دریافت می کنند.
کد خبر: ۹۶۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 11 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهنام محمودیه افزود: این تصمیم به دلیل اینکه مرکز درمانی و آموزشی حضرت ولی عصر(عج) اراک به عنوان سانتر تروما(تصادف) و ارتوپد استان فعالیت دارد، گرفته شده و از این پس بیماران جدید کرونایی در این بیمارستان بستری نمی شوند.
وی یادآورشد: با توجه به این مهم اورژانس های این مرکز از بیماران کرونایی خالی شده و روند گذشته خود را آغاز کرده اند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر حدود ۳۵ بیمار کرونایی، در بخش بستری (نورولوژی) و icu، این بیمارستان تحت نظارت قرار دارند.
دکتر محمودیه یادآورشد: همکاران درمانی بی وقفه در حال خدمت رسانی بوده و علاوه بر خستگی جسمی با دل مشغولی های فراوانی که دارند، در مراقبت از بیماران تمام توان خود را به کار گرفته اند و تا نابودی و ریشه کنی این ویروس و بیماری از پای نخواهند نشست.
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک افزود: از طرفی همکاران بهداشت نیز با نهایت سرعت و دقت در حال واکسیناسیون افراد و گروه های هدف هستند تا از آمار متوفیان کرونایی بکاهند، اما در این میان می طلبد که شهروندان وظیفه اجتماعی مهم خویش که همان رعایت پروتکل های بهداشتی است را نیز با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا هر چه زودتر از شر این بیماری خلاص شویم.
دکتر محمودیه گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام آخر هفته و روزهای ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید، از همه هم استانی ها تقاضا داریم از هر گونه مسافرت و دورهمی جدا خودداری کنند و شرایط را بدتر از این نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار