حجت‌الاسلام والمسلمین سید محی‌الدین طاهریضمن اشاره به عملکرد ضعیف و نامطلوب شورای پنجم شهر شیراز نسبت به تکرار این تجربه تلخ هشدار داده و از همه تصمیم‌گیران فهرست شورای ششم خواستند با شایسته‌سالاری و رعایت انصاف نسبت به انتخاب بهترین‌ها هم از حیث تعهد، تجربه و کارآمدی و هم از حیث نوگرایی اقدام کنند.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 11 May 2021

تابناک فارس هب نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین سید محی‌الدین طاهری در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه شهرداری شیراز سالانه بودجه‌ای بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان دارد اظهار داشت: اعضای شورای مشترک به دور از منافع شخصی و حزبی متخصصینی را به مردم معرفی کنند که از تعهد، تخصص و تجربه کافی جهت اداره این کلانشهر برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه شیراز شهری با خرده فرهنگ‌های متنوع است، گفت: این شهر از سویی دارای مسائلی مختص خود بوده و از دیگر سو مسائلی دارد که مبتلا به اغلب کلانشهرهای کشور است.

طاهری ضمن ابراز تاسف از عملکرد ضعیف مسئولان در سال‌های اخیر و از دست دادن فرصت‌های بی‌شمار رشد، پیشرفت و توسعه شیراز و استان فارس به تضعیف جایگاه و موقعیت استان فارس، جدا شدن تدریجی بخش‌هایی از این استان در سنوات گذشته عدم توسعه متوازن و عدم دسترسی جاده‌ای و ریلی متناسب و در شان استان اشاره کرد و همه این موارد را ناشی از بی‌توجهی و عدم تخصص و کارآمدی مدیران استان دانست.

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین (ع) عدم توجه مسئولان شهری به محوریت و موقعیت حرم‌های شریف اشاره و بیان کرد: علی‌رغم توجه مقام معظم رهبری و اعطای نشان ارزشمند سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی به کلانشهر شیراز متاسفانه شاهد محوریت و توجه به حرم حضرت شاهچراغ (ع) و سایر حرم‌های شریف به عنوان محور و مرکز تصمیمات و توسعه شهر شیراز نبودیم.

وی ضمن اشاره به عملکرد ضعیف و نامطلوب شورای پنجم شهر شیراز نسبت به تکرار این تجربه تلخ هشدار داده و از همه تصمیم‌گیران فهرست شورای ششم خواستند با شایسته‌سالاری و رعایت انصاف نسبت به انتخاب بهترین‌ها هم از حیث تعهد، تجربه و کارآمدی و هم از حیث نوگرایی اقدام کنند.

توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) زائرمحور باشد
طاهری با بیان اینکه شورا کلانشهر شیراز محل تجربه‌اندوزی برای افراد غیرمتخصص نیست بلکه محل استفاده و به‌کارگیری تجربه‌های قبلی افراد کارآمد است، بیان کرد: یکی از ملاک‌های مهم انتخاب افراد در فهرست را داشتن برنامه و کارنامه و همچنین توجه ویژه به رویش‌های نسل جدید با تجربه و انقلابی به ویژه خانواده‌ معظم شهدا دانسته و عواقب تلخ انتخاب نادرست را گوشزد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار