مدیرکل استاندارد استان سمنان مطرح کرد:
مدیرکل استاندارد استان سمنان بیان کرد: اداره کل استاندارد استان در سال گذشته مجوز استاندارد ۱۶ نوع کالا را صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 11 May 2021

صدور مجوز استاندارد  16 کالا در استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان  عباس رستمی گفت: در سال ۱۳۹۹ افزون بر ۶۰۰ تاییدیه آسانسور از سوی اداره کل استاندارد استان سمنان صادر شد.

وی ادامه داد: شهروندان نسبت به استانداردسازی آسانسور در مجتمع‌های مسکونی و تجاری اقدام کنند و در صورت اجرا نشدن دستورالعمل‌های مربوط به کیفیت بخشی آسانسور، مسئولیت خسارت‌های احتمالی بر عهده مدیر و مالک مجتمع مسکونی و تجاری است.

مدیر کل استاندارد سمنان با اشاره به اینکه هزینه استاندارد سازی آسانسور در استان سمنان ۳۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است یادآور شد: در جلسه امروز مصوب شد تا دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی تا پایان شهریور امسال نسبت به استاندارد سازی آسانسور ادارات اقدام کنند و در صورت انجام نشدن این مصوبه، دستگاه های اجرایی متخلف به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: ۹۶۰ نوع کالا مشمول استاندارد اجباری است و اداره کل استاندارد از زمان فرایند تولید کالا و نحوه توزیع و فروش ، نظارت ها را در دستور کار دارد.

رستمی ضمن بیان اینکه اداره کل استاندارد استان سمنان در سال گذشته مجوز استاندارد ۱۶ نوع کالا را صادر کرد، یادآور شد: ۲ هزار و ۲۹ نازل سوخت و بیش از ۱۵۰ نازل CNG در استان سمنان از سوی اداره کل استاندارد در سال ۹۹ مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار