تابناک-فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان از جدیت در بر خورد با تضییع کنندگان حقوق بیت المال خبرداد.
کد خبر: ۹۶۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 11 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، ابراهیم نیکبخت فرمانده يگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان با اشاره به نقش سازنده مردم در جهت پیشگیری از تصرفات و حفاظت از اراضی ملی و دولتی اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند و این اطمینان داده خواهد شد تا به فوريت رسيدگي و برخورد صورت پذیرد.

وی اعلام داشت: همشهریان درصورت مواجهه با موارد مشکوک تعرض و یا تصرف اراضی دولتی، می‌توانند ضمن تماس با سامانه 1656، بدون نیاز به پیش شماره، این موارد را از طریق تماس با سامانه گزارش داده و همیار این اداره‌کل و دولت در مبارزه با زمین‌خواری بوده و به آن سرعت دهند.


فرمانده يگان حفاظت راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به حضور فیزیکی و شبانه روزی عوامل یگان در ایام نوروز 1400 در خصوص گزارشات دریافتی بیان کرد: از طریق سامانه 1656 تعداد 16 مورد گزارش دریافت کردیم که پس از بررسی 10 مورد آن صحت دار بود و حدود هزار و 333 متر مربع به ارزش 65 میلیارد ریال رفع تصرف صورت گرفته است.

ابراهیم نیکبخت افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری در راستای برخورد قاطع با فرصت طلبان و حفظ حقوق بیت المال و اراضی دولتی و ملی، تعامل گسترده با پلیس امنیت اقتصادی در دستور کار قرار دارد و امسال بیش از گذشته با جدیت اقدام خواهیم کرد.

فرمانده يگان حفاظت راه و شهرسازي هرمزگان با بیان اینکه این اداره برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفان و سودجویان را در دستور کار قرار داده است، اظهارداشت : در سال جاری نیز همچون سال‌های قبل مجموعه یگان حفاظت این اداره کل مصمم است ضمن شناسايي متصرفين و افراد سوءاستفاده كننده و معرفی آنها به مرجع قضایی، بر تلاش خود در جهت حفظ بيت المال سختگيرانه تر از قبل و با حساسيت بيشتر برخورد کند

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار