مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خبر داد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان گفت: سمنان، از استان‌های پیشرو در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور است.
کد خبر: ۹۶۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 11 May 2021

سمنان، استان پیشرو در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

 

به گزارش تابناک سمنان اسماعیل غنیان در جلسه امضا و تبادل تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره کل پست استان سمنان گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای اجرا می شود، جهاددانشگاهی همیشه در کارهای اجرایی، تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی در کشور موفق عمل کرده است.

وی فعالیت های جهاددانشگاهی در استان سمنان را بسیار خوب و ارزشمند و تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، هم در مرحله ثبت نام و پایش متقاضیان، شناسایی ظرفیت ها و همچنین مرحله اتصال به بازار فعالیت های خوبی انجام شده است و به همین جهت، استان سمنان در طرح ملی مشاغل خانگی در کشور پیشرو است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: کلیه فعالیت ها و طرح های که اجرا می شود تا زمانی که بازار برای آنها مهیا نباشد، مفید و اثرگذار نخواهند بود، کلیه فعالیت ها و طرح ها باید از ایده محوری خارج شود و به سمت بازار محوری ختم شود.

غنیان تأکید کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح هایی در کشور است که از ایده محوری خارج شده و به سمت بازار محوری سوق پیدا کرده است و در مرحله سوم طرح، پس از ثبت نام و پایش متقاضیان و شناسایی ظرفیت ها، تجاری سازی و اتصال به بازار با هدف بهبود فضای کسب و کارهای خرد و خانگی انجام می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه پست و خصوصاً مکان بازارهای اینترنتی شرکت ملی پست یکی از ظرفیت های مناسب، و یکی از اصلی ترین و مطمئن ترین راه های ممکن برای اتصال این مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد به بازار است که موجب رضایت مشتری و تولید کننده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: امیدواریم با همکاری خوب جهاددانشگاهی  و اداره کل پست استان طرح ملی مشاغل خانگی در استان در مرحله سوم که اتصال به بازار است با موفقیت انجام شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار