فرماندار ساوجبلاغ گفت: در سال تحصیلی آینده ۱۰ مدرسه جدید به مدارس ما در شهرستان افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 11 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی مهرور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت پرورش در کنار آموزش اظهار کرد: یکی از چالش‌های اصلی ما مسئله پرورش است که اهمیت آن کمتر از آموزش نبوده و برای بسترسازی آینده دانش‌آموزان در زندگی شخصی و جامعه، باید توجه ویژه‌ای به این بخش مهم شود.

وی در خصوص سنددار کردن املاک آموزش و پرورش افزود: عدم مستندسازی دارایی‌های آموزش و پرورش همواره یکی از مشکلات این دستگاه بوده و مدیر مجموعه باید پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته باشد.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: توانمندسازی مدارس از اولویت‌های مهم در حل مشکلات جاری این دستگاه است که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌شود به آن رسید.

وی با بیان اینکه باید همواره دلمان برای حل مشکل آموزش و پرورش بتپد، افزود: باهمت و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، در سال تحصیلی آینده ۱۰ مدرسه جدید به مدارس ما در شهرستان افزوده خواهد شد و ما نیز با مساعدت دستگاه‌های شهرستانی جهت راه‌اندازی این مدارس یاری خواهیم کرد.

مهرور از همکاری همه‌جانبه فرمانداری در تحقق اهداف سازمانی وزارت آموزش و پرورش در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در اجرای طرح پروژه مهر و تکریم معلمان شهرستان بخصوص معلمان نمونه و شاخص اقدامات لازم معمول خواهد شد.

وی متذکر شد: با هماهنگی‌هایی که صورت پذیرفته، لوح‌هایی برای تقدیر از زحمات یک‌ساله معلمین عزیز شهرستان آماده و تقدیم خواهد شد و برنامه داریم بعد از تغییر وضعیت کرونایی شهرستان در مراسمی از معلمان شاخص به نحو شایسته تجلیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار