رئیس دادگستری شاهرود خبر داد؛
رئیس دادگستری شاهرود از رهایی یک محکوم دیگر از مجازات قصاص نفس در شهرستان خبر داد و گفت: رضایت اولیاء دم در آستانه عید فطر خوشبختانه جلب شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 11 May 2021

رهایی یک محکوم از قصاص نفس در شاهرود با رضایت اولیاء دم

به گزارش تابناک سمنان روح الله اسماعیلیان در جمع خبرنگاران همزمان با صبح سه شنبه به میزبانی دادگستری شاهرود از رهایی یک محکوم دیگر از مجازات قصاص نفس در شاهرود خبر داد و بیان کرد: این فرد مدتی قبل دریکی از روستاها به خاطر برخی اختلافات طی درگیری با برادر خود موجب قتل وی شده بود با تشکیل پرونده و سیر مراحل رسیدگی به قصاص نفس محکوم شده بود که مرحله نهایی از سوی دیوان عالی کشور هم انجام و پرونده آماده اجرای حکم بود.

وی افزود: با تلاش شورای حل اختلاف شاهرود در کسب رضایت اولیا دم و جلساتی که از ابتدای سال جاری صورت گرفت نهایتاً در ماه مبارک رمضان و ماه رحمت الهی با اعلام رضایت اولیا مقتول، موجبات رهایی محکوم از قصاص نفس فراهم شد تا خانواده دیگری داغ دار نگردد.

رئیس دادگستری شاهرود با بیان اینکه شورای حل اختلاف خوشبختانه کارنامه قابل قبولی در خصوص ایجاد صلح و سازش در دعاوی به خصوص در پرونده‌های قصاص نفس داشته است، گفت: این مهم نشان دهنده ویژگی روحیه گذشت و فرهنگ ایثار در این منطقه است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار