فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۵ کیلو گرم مواد توهم زا حشیش و مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و گیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 11 May 2021
سردار "سلمان امیری" در تشریح این خبر گفت: با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدرگیلان و تلاش‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد توهم زا از نوع حشیش، مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگرد‌های پیچیده قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان را دارد.

به گزارش تابناک همدان، وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال یک محموله مواد توهم زا حشیش را کرده است که در یک عملیات مشترک، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و استان گیلان خودرو کامیون آن‌ها را که حاوی بار هندوانه بود در شهرستان همدان شناسایی، متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

 فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از خودرو مذکور، مقدار ۹۵ کیلو و ۵۰ گرم حشیش و ۳۴۰ گرم مواد مخدر تریاک و ۶ گرم شیره سوخته که در زیر بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ۲ متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو کامیون نیز توقیف شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان در پایان بیان داشت: استمرار عملیاتی مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده می‌باشد که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی ناجا می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار