کرمانشاه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از جریمه ۲ تا ۱۰ میلیون ریالی خودروهای غیربومی در شهرهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 11 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل ازمهر، فضل‌الله شیری اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در شهرهای کشور و استان کرمانشاه اعمال می‌شود.

وی افزود: در این مدت تردد خودروهای شخصی غیربومی در شهرهای با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز ممنوع و تردد آن‌ها به صورت هوشمند توسط دوربین‌ها و مأموران پلیس راهور کنترل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس مصوبه ابلاغی، جریمه تردد خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال، شهرهای نارنجی پنج میلیون ریال و شهرهای زرد ۱۰ میلیون ریال است.

شیری ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مواجهه با خودروهای غیربومی تذکر و ارشاد را در اولویت قرار می‌دهند، اما در صورت بی توجهی رانندگان اعمال قانون و جریمه صورت خواهد گرفت.

وی گفت: این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومی، وانت بارها و خودروهای دولتی و نظامی دارای برگه مأموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر شده نمی‌شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار