سعید محمد:
تابناک- سعید محمد با بیان اینکه مستقل وارد انتخابات شدم، گفت: دوقطبی شدن اصلاح طلب و اصولگرا به کشور آسیب زده است.
کد خبر: ۹۶۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 11 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سعید محمد با حضور در ستاد انتخابات برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ثبت نام کرد، اظهارداشت: شرکت در انتخابات را یک تکلیف دانسته و به همین دلیل در نخستین ساعات آغاز ثبت نام در ستاد انتخابات حضور پیدا کردم.

وی با بیان اینکه مردم ما هم اکنون با مشکلات زیادی روبرو هستند، افزود: نارضایتی امروز مردم نه از نظام بلکه از مسئولین اجرایی است.
این کاندیدای ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز سوء مدیریت و بی عدالتی بسیاری را شاهد هستیم، بیان کرد: مردم از نظر معیشت و اقتصاد در وصعیت بدی هستند و شاهد کوچک شدن سفره مردم هستیم.

محمد با عنوان اینکه به صورت مستقل وارد انتخابات شدم، تصریح کرد: هیچ گروه و حزب سیاسی از من حمایت نکرده است و کارنامه من مشخص است، هدف من فعالیت در فضای دوستانه و بهره گیری از همه طرفیت های انقلاب است.

وی گفت: کشور آسیب زیادی از دو قطبی کردن اصلاح طلب و اصولگرا دیده است.

این کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص چگونگی برخورد دولت احتمالی ایشان با توافقات برجام، خاطر نشان کرد: برجام یک توافق بین المللی است و باید هر دولتی که روی کار می‌آید بر ان متعهد باشد، تا کنون ما بر تعهدات پایبند بودیم و طرف دیگر این مذاکرات باید بر تعهدات خود عمل کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار