تابناک-مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، از رفع تصرف حدود 44 هکتار از اراضی دولتی و ملی هرمزگان در سال 99 خبر داد.‏
کد خبر: ۹۶۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 11 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اظهار داشت: در سال 99 تعداد 365 گزارش دريافتي از طريق سامانه گزارش مردمي 1656 كه پل ارتباطي بين مردم و يگان است در خصوص تعرض به اراضي دولتي و ملي دريافت شد.

وی افزود: از اين 365 مورد گزارش دريافتي 126 فقره صحت دار بود كه به فوريت رسيدگي و برخورد قاطع شد.

رضایی با بيان اين كه در امر جلوگيري از تصرفات، پيشگيري در سرلوحه كاري اين يگان قرار دارد، تشريح کرد: 38 هكتار از اراضي دولتي و ملي به ارزش دو هزار و 308 میلیارد ريال در سال گذشته به استناد قانون آیین دادرسی کیفری (جرائم مشهود) رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: در اين رابطه تعداد 18 فقره حكم قضايي صادره با رعايت ضوابط و قوانين و مقررات به مساحت 6 هكتار و به ارزش چهار هزار و 347 میلیارد ريال رفع تصرف شد.

رضایی همچنین مجموع رفع تصرفات سال گذشته را 44 هكتار و به ارزش شش هزار و 655 میلیارد ریال عنوان کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی يادآور شد: نتايج حاصله قطعاً با حمايت هاي مسئولين ، فرمانده یگان حفاظت و مدير املاك و با پشتوانه قضايي و انتظامي بدست آمده است و اين تعاملات به عنوان سرمايه اصلي يگان در دستور كار خواهد بود از این رو بايد از زحمات آن عزيزان تقدير و تشكر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین عنوان کرد: با تعرض كنندگان به اراضي دولتي و ملي شديدتر از گذشته برخورد صورت گرفته و فرصت تعرض و تصرف از آنان گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار