۲۴ عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه با حضور بیش از ۱۹۰ نفر از اعضای این جبهه انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۶۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 11 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل ازفارس، انتخابات هیأت‌ رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه، در محل واحد پیراپزشکی دانشگاه آزاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سعید یاوری، رئیس هیأت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه در رابطه با نحوه برگزاری این انتخابات، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان حضور تمامی اعضا مجمع عمومی در رأی‌گیری میسر نبود، لذا انتخابات با حضور مجمع منتخب برگزار شد.

وی گفت: در تمام محلات، گروه‌های عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه، که هر کدام بیش از ۲۰ نفر عضو دارند، ۳ نفر از اعضای خود را به عنوان عضو مجمع منتخب، معرفی کردند.

رئیس هیأت موسس شورای ائتلاف شهرستان کرمانشاه بیان داشت: از بین یک‌هزار و ۹۸۰ نفری که در سامانه شورای ائتلاف شهرستان کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند، ۱۹۱ نفر، توسط گروهای محلی به عنوان مجمع منتخب برای شرکت در رأی‌گیری، معرفی شدند.

یاوری گفت: هر کدام از گروهای محلی می‌توانند بین یک‌ تا سه نفر را که دارای تحصیلات دانشگاهی و دارای سوابق و فعالیت‌های انقلابی هستند را به عنوان کاندیدا معرفی کنند؛ همچنین سایر احزاب انقلابی نیز در این انتخابات شرکت دارند.

وی تعداد کاندیداها را ۳۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۴ نفر به عنوان هئیت‌رئیسه انتخاب می‌شوند که باید ۴ نفر از آنان زن باشد و از بین مردان، باید ۸ نفر بالای چهل سال و ۱۲ نفر زیر ۴۰ سال، سن داشته باشند.

رئیس هیأت موسس شورای ائتلاف شهرستان کرمانشاه بیان داشت: ۸ نفر عضو هیأت موسس نیز به عنوان عضو ثابت، به منتخبین اضافه می‌شوند و در مجموع تعداد اعضای هئیت‌رئیسه به ۳۲ نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: این ۳۲ نفر وظیفه دارند در اسرع وقت رئیس، سخنگو و دبیر هیأت ‌رئیسه را انتخاب کنند و کمیته‌های مختلف همچون کمیته فرهنگی، کمیته بانوان، کمیته سیاسی، کمیته دانشجویان، کمیته فرهنگیان، کمیته جوانان و... را تشکیل دهند.

یاوری گفت: این شورا اهداف خود را در زمینه تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و حمایت از کاندیدای اصلح ریاست جمهوری‌( منتخب شورای ائتلاف کشور) را دنبال می‌کند.

نتایج این انتخابات پس از شمارش آراء و مشخص شدن افراد منتخب به شرح زیر اعلام شد:

بالای 40 سال
1-رضا تحویلیان
2-مهدی مهارتی
3-سجادامینی

4-جهانبخش زنگنه‌تبار
5-خسرو مرادی
6-ارسلان رمضانی
7-سعید نادرپور
8-غلام‌رضا بدری‌منش

جوانان
1-حامد کریمی
2-میلاد اعتمادی
3-محمد‌مسلم مقدسی
4-فرهاد سالارمند
5-سید‌پیام حسینی
6-امیر نعمتی
7-سید‌حسین ابوطالبی
8-سجاد روز‌افزای
9-بابک محمدی
10-مهدی رضایی
11-کیوان علی‌اولاد
12-عبدالوحید محمدی

بانوان
1- شهناز اجاقی
2-سمیه‌سادات هاشمی
3-زهره قمری
4- فاطمه مرادی

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار