مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: از ساعت ۱۲ امروز تا شنبه آینده ممنوعیت تردد بین شهری اجرا شده و همه ورودی و خروجی شهرها و استان‌ کنترل می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 11 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل ازفارس، وحید خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه در توضیح محدودیت‌های کرونایی در عید فطر، اظهار داشت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های برای حفظ سلامتی مردم برای تدام سیر نزولی کرونا در استان در تعطیلات پیش‌رو اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ امروز تا شنبه آینده ممنوعیت تردد بین شهری اجرا شده و همه ورودی و خروجی شهرها و استان‌ کنترل می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: نماز عید سعید فطر در مساجد در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خسروی گفت: در این تعطیلات پیش رو احتمال تجمع و دورهمی‌های خانوادگی است، ضرورت دارد هم‌استانی‌ها حتما رعایت کنند که دوباره شاهد آمار صعودی نباشیم.

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا یک بخش مسؤولیت حقوقی دستگاه‌های اجرایی است و بخشی دیگری به مسؤولیت اجتماعی همه مردم بر می‌گردد؛ در این تعطیلات شهرداری، نیروهای انتظامی، راهور، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، رسانه‌ها و ... همکاری دارند جدا از این‌ها مردم هم باید به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کنند تا خسارت‌ها به حداقل برسد و شاهد مرگ و میر عزیزان نباشیم.

خسروی اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در حال فعالیت هستند هر جایی مردم حس کردند یک نهادی و دستگاهی در انجام وظیفه خود کوتاهی می‌کند اطلاع‌رسانی کنند تا دستگاه نظارتی برخورد کنند.

جریمه‌های ۱۰ و ۵ میلیون ریالی در انتظار متخلفان

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه نیز در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به ممنوعیت سفر به کرمانشاه در ایام تعطیلات عیدفطر، گفت: خودروهای متخلف غیربومی با جریمه ۱۰ میلیون ریالی روبرو می‌شوند.

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، منع تردد خودروهای غیربومی و سفر در ایام تعطیلات عید فطر تشدید خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ترددهای بین شهری از طریق سامانه‌های هوشمند و همچنین ایستگاه‌های مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرها کنترل می‌شود.

حیدری تصریح کرد: بر این اساس ورود به شهرهای قرمز و خروج از آن ۱۰ میلیون ریال و شهرهای نارنجی و زرد نیز ۵ میلیون ریال جریمه برای مالکان خودروهای متخلف به همراه خواهد داشت.

وی در پایان، گفت: این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومی، وانت بارها و خودروهای دولتی و نظامی دارای برگه ماموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر شده، نمی‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار