رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: تاکنون یک‌هزار و ۴۲۵ دُز واکسن سری اول در شهرستان تزریق شده و هنوز هم این واکسیناسیون هم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 11 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل ازفارس، شهرام روشنی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد و گروه‌های شغلی یک و دو مجاز به فعالیت هستند.

وی اشاره‌ای به واکسیناسیون عمومی کرونا در شهرستان داشت و افزود: از سوی وزارتخانه یک برنامه براساس چهار فاز برای دریافت کنندگان واکسن از نظر سن، بیماری‌های خاص و نوع شغل تعریف شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: در حال حاضر در فاز اول هستیم و تاکنون یک‌هزار و ۴۲۵ دُز واکسن سری اول در شهرستان تزریق شده و هنوز هم این واکسیناسیون ادامه دارد.

وی ادامه داد: مراکز و درمانگاه‌های شهری و روستایی ما در این زمینه فعال هستند که دو مرکز تجمعی هم بزودی به این منظور برای جلوگیری از ازدحام راه‌اندازی می‌شود.

روشنی در پایان، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون بدین معنا نیست که در صورت دریافت واکسن دیگر نیازی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست، حتما باید استفاده از ماسک، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات رعایت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار