سرپرست نایب رئیس بانوان فوتبال استان کرمانشاه گفت: پنج بازیکن تیم ملی از استان کرمانشاه به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در رده سنی زیر ۲۰ سال و یک نفر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 11 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل ازفارس،سمیه علی ، از دعوت ۶ بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد و اظهار داشت: فاطمه پسندیده، نگین نقدی، شینا عبدالهی، مهسا انگزی، زیلان مرادی در رده سنی زیر ۲۰ سال و پریسا گراوندی در رده تیم ملی به اردوی تیم ملی فراخوانده شده‌اند و در صورت اثبات توانمندی‌های خود پیراهن تیم ملی را در بر تن خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان در رده سنی زیر ۲۰ سال در آینده نزدیک در مسابقات جام کافا در تاجیکستان آماده خواهد کرد و پس از برگزاری اردوهای تیم ملی نفرات برتر جهت اعزام به این مسابقات انتخاب خواهند شد و از طرف دیگر پریسا گراوندی دروازه‌بان تیم چوان کردستان در لیگ برتر در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و همین مساله باعث شد که کادر فنی تیم ملی این بازیکن را به اردوی تیم ملی فرابخواند.

سرپرست نایب رئیس بانوان فوتبال استان کرمانشاه ادامه داد: رقابت در بین بازیکنان دعوت شده در اردوی تیم ملی بسیار سخت و مشکل خواهد بود، اما با توجه به توانایی این بازیکنان امیدواریم به زودی شاهد درخشش آن‌ها در قامت تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هیأت فوتبال استان در بخش بانوان، گفت: در آینده نزدیک مسابقات فوتبال بزرگسالان برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی صورت گرفته مسابقات فوتسال زیر ۱۴ سال پس از امتحانات خرداد ماه برگزار می‌شود.

علی در پایان، خاطرنشان کرد: فوتسال و فوتبال در استان کرمانشاه و در بخش بانوان استعدادهای بسیار خوبی در خود دارد و حضور چندین بازیکن از استان کرمانشاه در لیگ‌های برتر و تیم ملی این بخش خود گواه این مساله است و امیدواریم با جذب اسپانسر مناسب زمینه حضور نماینده استان در لیگ‌های کشوری را فراهم کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار