دهمین جشنواره فیلم؛
تابناک-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری دهمین جشنواره فیلم اردیبهشت بصورت آنلاین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 11 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی در این باره گفت : دهمین جشنواره فیلم اردیبهشت می بایست سال گذشته برگزار می شد ولی به دلیل شرایط همه گیری بیماری کرونا به تعویق افتاد.

وی افزود: امید داشتیم در اردیبهشت امسال جشنواره را به صورت حضوری برگزار کنیم ولی متاسفانه به دلیل موج چهارم بیماری کرونا این امر نیز برای حفظ سلامت عمومی محقق نشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد:جشنواره فیلم اردیبهشت در دو بخش استانی با موضوع آزاد و بخش ملی با موضوع خلیج فارس برگزار می گردد که در بخش استانی 97 اثر و در بخش ملی 24 اثر متقاضی حضور در جشنواره می باشند.
کمالی زرکانی به زمان برگزاری آنلاین جشنواره اشاره کرد و افزود: تاریخ برگزاری این رویداد سوم الی ششم خرداد ماه امسال می باشد.


گفتنی است:هیات انتخاب جشنواره متشکل از عبدالله خداکریمی، خوبیار سالاری و مهرداد امیرزاده هستند و فرایند انتخاب آثار انجام و طی چند روز آینده اسامی فیلم های راه یافته اعلام می شود .

بر اساس این گزارش:فیلم سازان می بایست در اسرع وقت و حداکثر ظرف مدت یک هفته نسخه اصلی فیلم های راه یافته خود را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دهند.


انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار