کد خبر: ۹۶۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 11 May 2021

پیکر شهید استوار یکم صادق کریمی ندیمی امروز سه‌شنبه با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی و مردم شیعه و سنی این شهرستان تشییع شد.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان "نیکشهر" حین کنترل خودرو های عبوری در پلیس راه محور نیکشهر - ایرانشهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری شده است.

سردار احمد طاهری افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودروی مذکور را متوقف که بلافاصله پس از توقیف آن، سرنشینان مسلح با پیاده شدن از خودرو به سمت خودروی انتظامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیراندازی استوار یکم صادق کریمی ندیمی به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار