مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: روکش آسفالت ۹۴۸ کیلومتر از جاده‌های این استان در طول فعالیت دولت تدبیر و امید انجام شده است.
کد خبر: ۹۶۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 11 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: ۶۳ کیلومتر اجرای لایه حفاظتی فوگسیل، اجرای لایه حفاظتی میکروسرفیسینگ به طول ۲۷ کیلومتر، تعمیرات اساسی یک هزار دستگاه پل و ایمن سازی ۱۳۸ پل دیگر نیز از دیگر اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در طول فعالیت دولت تدبیر و امید بوده است.

وی یادآور شد: ۱۳ هزار و ۶۳۰ کیلومتر خط کشی راه ها، نصب ۱۵۶ کیلومتر نیوجرسی مفصلی و گاردریل، نصب ۴۷ هزار و ۷۷۴ عدد تابلو انتظامی، اخطاری، خطرنما، مسیرنما و نصب تابلوهای اطلاعاتی در سه هزار و ۸۳ مترمربع مسیر ارتباطی از دیگر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در دوران فعالیت دولت دهم و یازدهم بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری تاکید کرد: عملیات ساخت و بهسازی ۵۲ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها وضعیت راه‌های روستایی بهبود می‌یابد.

دلخواه تاکید کرد: ۱۸ مقطع پرخطر از جاده های استان در سالجاری به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اصلاح می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: سال جاری علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.

دلخواه یادآور شد: همچنین به منظور نگهداری پل ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار