سه گزینه ریاست نصر روی میز رئیس جمهور
به زودی با حکم رئیس‌جمهور، یکی از سه گزینه پیشنهادی شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، به ریاست این سازمان منصوب خواهد شد تا سکان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را در دست بگیرد.
کد خبر: ۹۶۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 11 May 2021

به گزارش تابناک‌رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان نصر کشور، شورای مرکزی این سازمان صبح یکشنبه 19 اردیبهشت ماه تشکیل جلسه داد تا طبق قانون و با برگزاری انتخابات، سه گزینه خود برای ریاست نصر را انتخاب و به رئیس‌جمهور معرفی کند. در این انتخابات که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکان مشارکت آنلاین در آن نیز فراهم بود، در نهایت "نظام‌الدین خوارزمی" از استان فارس با ۱۸ رای، "سیدحسن هاشمی" از خراسان رضوی با ۱۸ رای و فرشید بخشی‌نژاد از گیلان با ۱۰ رای به عنوان سه منتخب اعضای شورا برای ریاست، برگزیده و به رئیس‌جمهور معرفی شدند. در این انتخابات ترکیب اعضای هیات رئیسه سازمان نصر نیز مشخص شد که طبق آن، "سیدحسن هاشمی" از خراسان رضوی به عنوان نایب رئیس اول، "بردیا بهنیا" از مازندران به عنوان نایب رئیس دوم و "عبدالوحید واحدی" از هرمزگان به عنوان خزانه دار انتخاب شدند. ضمن آنکه در صورت انتصاب سیدحسن هاشمی از سوی رئیس جمهور به ریاست نصر، نظام الدین خوارزمی جایگزین او در سمت نائب رئیسی اول شورا خواهد شد.

فصلی تازه برای ساختن ایران دیجیتال

حالا به زودی با حکم رئیس جمهور، سکاندار جدید سازمان نصر کشور منصوب خواهد شد و فصل جدیدی برای اتحاد فعالان نظام صنفی رایانه‌ای و ساختن ایران دیجیتال رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار