مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تحت عنوان پوشش استاندارد برای کلیه تولیدات داخلی و ترویج آن در سطح استان تدوین می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 11 May 2021

محمد مددی افزود: اداره کل استاندارد اقداماتی در حوزه اقتصاد مقاومتی برای اجرای برنامه‌هایی مطابق با سیاست‌های بالا دستی بند ۲۴ دارد.

به گزارش تابناک همدان، وی خاطر نشان کرد: که این برنامه‌ها از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سازمان و مجموعه استاندارد استان شروع شده و همچنان ادامه دارد و برای سال ۱۴۰۰، برنامه‌هایی در سطح استان تدوین شده است که هدف گذاری‌هایی از حیث کمی و کیفی در نظر گرفته داریم که اداره کل استاندارد همدان به جد دنبال اجرای این اهداف در سطح استان است.

مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: این برنامه‌ها شامل، بازنگری و تدوین استاندارد‌های ملی با اولویت استاندارد محصولات بومی استان؛ استاندارد سازی معیار مصرف انرژی در واحد‌هایی که سامانه انرژی بر دارند است که بتواند بهروری را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در بحث اولویت استاندارد سازی محصولات واحد‌های تولیدی مصالح ساختمانی یکی از اولویت‌های اساسی استان است که بتوان کالا‌ها و خدمات با کیفیت را در اختیار سازندگان و آحاد مردم در ساخت و ساز قرار دهند.

مددی تصریح کرد: در بحث عملیاتی کردن بند ۲۴، تبلیغات و فرهنگ سازی در حوزه استفاده از کالای ایرانی با کیفیت و دارای نشان استاندارد یکی از برنامه هاست که شامل تبلیغات محیطی، شنیداری، رسانه‌ای می‌شود و در همین راستا برنامه‌هایی تعریف شده که در سطح استان در حال انجام هستند.

وی اظهار کرد: این برنامه‌ها جزء اهداف اقتصاد مقاومتی استان است که بازنگری و تدوین استاندارد‌های ملی با اولویت استاندارد محصولات بومی استان جزءبرنامه‌های مصوب سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی استان در سطح ملی ست.

مددی خاطر نشان کرد: برنامه بازنگری و تدوین استاندارد‌های ملی با اولویت استاندارد محصولات بومی استان به عنوان برنامه استانی و معرفی در سطح ملی به عنوان برنامه ملی پذیرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار