رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال مقررات شدید منع رفت و آمد در مبادی و خروجی شهرهای استان امروز سه‌شبنه ۲۱ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 11 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی عنوان کرد: در راستای مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مقررات منع تردد در مبادی ورودی و خروجی تمامی شهرهای استان بدون توجه به رنگ بندی آنها اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور ۳۲ تیم کنترلی پلیس راهور به صورت شبانه‌روز در سراسر استان اجرا خواهد شد، تاکید کرد: بر اساس این طرح پیشگیرانه خروج خوردوهای بومی و ورود خوردوهای غیربومی از کلیه شهرستان‌های با هر وضعیت کرونایی ممنوع بوده و برابر مقررات با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه مجوزهای که یک هفته از تاریخ صدور آنها گذشته، برای تردد فاقد اعتبار است، از رانندگان خواست در صورت نیاز به تردد ضروری با مراجعه به فرمانداری‌ها نسبت به تمدید اعتبار مجوز خود اقدام کنند در غیر این صورت مشمول جریمه می‌شوند.

کهزادی یادآور شد: محدودیت ترافیکی شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ساعت ۳صبح در معابر درون شهری تمام شهرها همچنان با جدیت و حساسیت در دستور کار است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار