کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: محدودیت‌های تردد در شهرستان کرند غرب همزمان با کل کشور از امروز آغاز و تا روز شنبه (۲۵ اردیبهشت ماه جاری) ادامه دارد.
کد خبر: ۹۶۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 11 May 2021

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان دالاهو در وضعیت زرد قرار دارد و بر اساس دستور العمل‌های ابلاغ شده محدودیت‌ها در حال اجرا است.

وی افزود: راهنمایی و رانندگی بر تردد‌ها نظارت و در ساعات منع تردد جریمه‌ها اعمال می‌شود هر چند مردم به این مسائل آگاهی دارند و باید از قوانین تبعیت کنند، ادارات نیز در زمان تعیین شده در حال فعالیت هستند.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: نظارت بر گروه‌های چهار گانه شغلی تداوم دارد و اکیپ‌های بازرسی در سطح شهرستان فعال هستند، کارکنان شبکه بهداست و درمان نیز در حال انجام وظایف خود به نحو احسن می‌باشند.

محمدی خاطر نشان کرد: جلسات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان به شکل منظم در حال برگزاری است که علاوه بر آن هر هفته هم در جلسات استانی به صورت ویدئو کنفرانس حضور می یابیم و مصوبات و دستور العمل‌های دریافتی را اجرا می‌کنیم.

وی از آغاز محدودیت‌های تردد در شهرستان با توجه به فرا رسیدن عید فطر خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ امروز آغاز و تا ساعت ۱۲ روز شنبه (۲۵ اردیبهشت ماه جاری) ادامه دارد همچنین با تاکید امام جمعه شهرستان نماز عید سعید فطر بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و مشکل خاصی را در این زمینه پیش بینی نمی کنیم.

محمدی بیان کرد: بر اساس دستور العمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا واکسیناسیون گروه‌های سنی اعلام شده در شهرستان در حال انجام است.

وی در پایان همکاری، اهتمام و احساس مسئولیت آحاد مردم شهرستان و همچنین شبکه‌های اجتماعی و رسانه ها را با خادمان ستاد مقابله با کرونا بسیار تاثیر گذار دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار