فرماندار شهرستان دره شهر:
فرماندار شهرستان دره شهر از فوت هشت نفر از شهروندان این شهرستان بر اثر ویروس کرونا از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 11 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ کیانوش محمد نژاد بیان داشت: در سال جاری تاکنون سه هزار و ۷۷۰ نفر از شهروندان تست کرونا گرفته شده که از این میزان تست ۸۶۷ نفر مثبت بوده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی انجام شده در شهرستان ۱۰۰ درصد اطرافیان کسانی که به کرونا مبتلا بودند غربالگری شده‌اند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دره شهر افزود: متأسفانه وضعیت کرونا در برخی روستا شهرستان به خاطر عدم رعایت پرتو کل‌های بهداشتی رضایت بخش نیست و انتظار است مردم با ستاد کرونا شهرستان همکاری کنند.

محمد نژاد اظهار کرد: مهم‌ترین دلیل افزایش میزان بستری و فوتی کرونا در این شهرستان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در مراسمات عزا با وجود ممنوع بودن است.

فرماندار دره شهر تصریح کرد: برای مقابله با بیماری و قطع زنجیره کرونا در شهرستان باید همه اعضای ستاد پای کار باشند و مصوبات را به صورت جدی اجرا کنند و انتظار است شهروندان در این راستان همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار دره شهر یادآور شد: با هماهنگی و اجرای محدودیت‌هایی که ستاد ملی کرونا اعلام کرد بیش از ۲ هزار بازدید از صنوف مختلف در شهرستان توسط دستگاه‌های مرتبط انجام شده که از یک هزار و ۶۰ صنف مختلف پلمب و تعداد ۲۲ واحد نیز به مراجع قضائی معرفی شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار