علی اکبر اختری در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه از خطرآفرین بودن برپایی حضوری امتحانات و جمع کردن ٢ هزار دانشجو در یک مکان خبر داد و گفت: شورای آموزشی تا١٠ الی ١۵ روز آینده تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۶۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 11 May 2021

علی اکبر اختری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: نحوه برگزاری امتحانات هنوز به طور قطع مشخص نشده است، اما نزدیک به ۷٠٪ برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری و مجازی خواهد بود.

وی افزود: بر اساس اعلام وزارت کشور، اولویت با امتحانات حضوری است، اما اگر شرایط کرونا به گونه‌ای باشد که امکان برگزاری آزمون به شکل حضوری را نداشته باشیم قطعا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی با اشاره به اینکه امتحانات مجازی در سامانه LMS برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: امتحانات نسبت به ترم‌های پیشین استانداردتر و به صورت سوال به سوال اخذ می‌شود، به این معنی که
هر سوال پس از پاسخگویی از دسترس خارج و همچنین اساتید بانک اطلاعاتی خواهند داشت.

اختری با اشاره به اینکه بر اساس ارسال نامه از طرف وزارت خانه، برپایی آزمون به شکل حضوری در اولویت است، بیان کرد: با این وجود، برگزاری امتحانات به شکل حضوری با توجه به قرمز و نارنجی بودن اغلب شهر‌های استان دور از ذهن است و شهر‌ها باید در وضعیت آبی باشند تا آزمون حضوری برگزار کنیم.

اختری تاکید کرد: ریسک برگزاری امتحانات حضوری بالا است و جمع کردن ۲ هزار نفر دانشجو در یک مکان خطرآفرین است، به هر حال در حال بررسی هر دو مورد هستیم و تا ١٠ الی ١۵ روز آینده شورای آموزشی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار