سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندر شهرستان روانسر گفت: شهرستان ما شرایط پذیرش مسافران در عید فطر را ندارد و خودرو‌های غیر بومی به شهر خود برگشت داده می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ 11 May 2021

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به حساسیت شغلی کادر درمان اولین گروهی که در شهرستان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند این گروه بودند که واکسیناسیون آن‌ها به طور کامل انجام شده است.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمادگی لازم را به منظور واکسیناسیون سایر اقشار دارد و هم اکنون طبق اولویت بندی‌ها واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در حال انجام است.

فرماندار روانسر تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن عید سعید فطر و تعطیلات پایان هفته و بر اساس مصوبه ستاد کرونا استانی محدودیت تردد‌ها از امروز آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت شهرستان و بر اساس اطلاع رسانی‌هایی که از قبل انجام داده ایم شهرستان روانسر شرایط پذیرش مسافر در تعطیلات عید فطر را ندارد.

مصطفی زاده در پایان تاکید کرد: نیرو‌های انتظامی نیز در ورودی شهرستان مستقر اند و از ورود خودرو‌های غیر بومی ممانعت به عمل آورده و آن‌ها را به شهر خود برگشت خواهند داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار