استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی در نشست اعضای هیئت مدیره اتحادیه مرزنشینان گفت: توجه به مرزنشینان و شهرهای مرزی از برنامه‌های اولویت دار استان است و ما برای فعال سازی بازارچه‌های مرزی، سرمایه گذاری مشترک با تجار افغان را ارائه کرده‌ایم. حمید ملانوری، با بیان اینکه برای ما به عنوان مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان دولت، مرزنشینان، اقشار بسیار مهمی هستند، ادامه داد:مرز یکی از پیشران های اصلی توسعه استان است و مرز بدون مرزنشین مثل لشکر بی سرباز و سرباز بی تفنگ است.
کد خبر: ۹۶۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶ 11 May 2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی یادآور شد: برای مرز نشینان طرح های پیشنهاد داده شده تا بتوانند به درآمدزایی و خودکفایی برسند. استاندار خراسان جنوبی با اشاره با اشاره به اینکه اتحادیه مرزنشینان می تواند در قالب ستاد توسعه خاوران، چند طرح اقتصادی بزرگ را مبتنی بر ظرفیت‌های شهرستان‌های مرزی اجرایی کند.، ادامه داد: طرح تولید روغن لانولین از پشم گوسفند از جمله طرح‌هایی است که به اتحادیه عشایری سپرده شده و حتی برای خرید سهام آن توسط عشایر، تسهیلات پرداخته‌ایم.
ملانوری با تاکید بر لزوم همراهی اعضای تعاونی‌ها و اتحادیه مرزنشینان خاطر نشان کرد: ما برای فعال سازی بازارچه‌های مرزی، سرمایه گذاری مشترک با تجار افغان را ارائه کرده‌ایم؛ ارتباطات اتحادیه مرزنشینان و ۱۵ تعاونی ذیل آن با تجار افغان می تواند این مسیر را تسهیل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار