مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان با اشاره به اینکه "در حال حاضر ۴۲۰ فرزند داریم که هیچ‌گونه حامی ندارند" گفت: ۳ هزار و ۸۰۰ فرزند هم داریم که سرانه پایینی دارند و به آنها باید حامی اضافه‌ کنیم.
کد خبر: ۹۶۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ 10 May 2021

کریم زارع با اشاره به تعداد حامیان برای حمایت از فرزندان ایتام اظهار داشت: تعداد فرزند یتیمی که نیکوکاران تقبل کردند 14 هزار فرزند است. به صورت ویژه‌تر در لیالی قدر 150 پایگاه در محل‌های برگزاری مراسم احیا برپا شد و روز 21 ماه رمضان نیز در دفاتر امداد به صورت حضوی ثبت‌نام انجام شد.

وی با بیان اینکه حمایت از ایتام فقط ویژه ماه مبارک رمضان نیست و در طول سال می‌توانند به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند، گفت: نیکوکاران و خیران برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir استفاده کنند و یا با ارسال عدد یک به سامانه پیام کوتاه 30003333 برای مشارکت غیرحضوری در این طرح مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان افزود: در هنگام ثبت‌نام هر حامیان می‌تواند به دلخواه مبلغی رامتقبل و پرداخت کنند. هر یک از این ایتام تحت حمایت، شناسه واریز مستقیم دارند و حامی می‌تواند پول را مستقیم به حساب خود یتیم واریز کند، کمیته امداد فقط به عنوان یک کنترل‌کننده پرداخت‌ها و اینکه تاخیری در پرداخت نداشته باشند و ارتباط بین حامی و خانواده برقرار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 420 فرزند داریم که هیچگونه حامی ندارند، خاطرنشان کرد: 3 هزار 800 فرزند هم داریم که سرانه پایینی دارند و به آنها باید حامی اضافه‌ کنیم، در مجموع 26 هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت امداد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار