معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، گفت:مردم شریف و فعالین اجتماعی به عنوان نظارت عمومی در برگزاری انتخابات در صورت مشاهده تخلف در روند اجرایی انتخابات به ما تذکر دهند.
کد خبر: ۹۶۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 10 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک در بوشهر، محمد تقی ایرانی امروز در جمع فعالین اجتماعی جزیره خارگ با بیان اینکه رای ملت تعیین کننده است، اظهارداشت: هر مسئولی درسطوح مختلف ریاست جمهوری، مجلس و یا شوراها که انتخاب می‌شود بر اساس قانون منتخب رای مردم است.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع منتخب، نتیجه رای حساب شده اقلیت‌ها است، افزود: در بحث مهندسی انتخابات این گروه های مختلف اجتماعی و سیاسی هستند که می‌توانند بر نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: این جهت دهی اجتماعی بر عهده فعالین این امور است و هیئت اجرایی انتخابات نباید در این امور دخالت داشته باشند.

ایرانی با اشاره به اینکه در صورت ورود ما به این امور تخلف صورت گرفته است، تصریح کرد: وظیفه ما رعایت قانون و امانت داری از آرای مردم است.

وی گفت: فعالین اجتماعی در صورت مشاهده تخلف در مراحل مختلف برگزاری انتخابات می توانند بر روند قانونی نظارت داشته باشند و در صحت انتخابات تاثیر گذار باشند

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار