مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در دستوری، اماکن ورزشی به منظور واکسیناسیون عمومی در اختیار کمیته واکسیناسیون ستاد کرونا استان قرار داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 10 May 2021

 نصرالله پریچهره در جلسه با مسئولان و نمایندگان ادارات ورزش و جوانان شمیرانات، شهرری، جنوب غرب، شمال غرب، شمال شرق، جنوب شرق و مجموعه ورزشی تختی، برهمکاری همه جانبه با ستاد کرونا در راستای واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: طرح واکسیناسیون را از نگاه اداری خارج کردیم تا تمامی امکانات جامعه ورزشی در اختیار ستاد کرونا قرار بگیرد.

وی گفت: اماکن ورزشی که دارای آمادگی و تجهیزات لازم باشند را در اختیار ستاد ملی کرونا قرار خواهیم داد که شامل ۲۸ سالن و زمین فوتبال در نقاط مختلف و همچنین مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی است که به عنوان واکسیناسیون خودرویی در نظر گرفته شده است.

پریچهره ادامه داد: البته این را باید متذکر شویم با توجه به زیان هایی که اماکن ورزشی بخش خصوصی در دوران کرونا متحمل شده اند، در این اندیشه هستیم که این عزیزان از بابت این طرح زیان زیادی نبینند و امیدواریم هر چه زودتر ریشه این ویروس منحوس در کشور عزیزمان خشکانده شود و همه ملت ایران در صحت و سلامت کامل به سر ببرند.

روز گذشته در نخستین اقدام ۲ سالن ورزشی در جنوب غرب تهران در اختیار بیمارستان یافت آباد قرار گرفت.

همچنین سازمان ورزش شهرداری تهران نیز ۲۲ سوله تحت اختیار خود را برای طرح واکسیناسیون به کادر درمان اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار