دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان که منجر به قتل عمد صاحب مغازه شد به زودی با تکمیل پرونده و صدور رای بسته می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 10 May 2021
 
آخرین اطلاعات مربوط به پرونده قتل طلافروش سمنانی اعلام شد

 

به گزارش تابناک سمنان محمد شریف ابراهیمی ابراز داشت : پرونده تشکیل شده سرقت مسلحانه از طلافروشی که منجر به قتل عمد صاحب مغازه طلافروشی شده بود برای رسیدگی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

وی ادامه داد: پرونده مربوط به سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان با تلاش شبانه روزی بازپرس در کوتاه‌ترین زمان قبل از سال ۱۴۰۰  تکمیل و با تفهیم اتهام به متهمان، به دادگاه ارسال شد اما قاضی پرونده دادگاه کیفری یک، نقطه نظراتی را بر روی پرونده داشت.

وی اضافه کرد: قاضی پرونده ایراداتی را مکتوب کرد که رفع نواقص پرونده منجر به رای خواهد شد و  رای نیز  به زودی صادر خواهد شد.

شریفی خاطرنشان کرد: اقدام سریع نیروی انتظامی در دستگیری سارقان مسلح طلافروشی سمنان ستودنی است و این اقدام سریع پلیس نشان داد ناامنی در جامعه خط قرمز است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضا ایجاد ناامنی در جامعه را بر نمی‌تابند و در کوتاه‌ترین زمان با فرد خاطی برخورد قانونی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، مرد طلافروش سمنانی از شامگاه ۲۸ بهمن به دلیل مجروحیت ناشی از شلیک گلوله در حین سرقت مسلحانه ، در بیمارستان کوثر سمنان بستری شد و با وجود تلاش کادر درمان سحرگاه یازدهم اسفند جان باخت.

در این حادثه ۲ سارق، تعداد ۲ گلوله به کتف و ریه طلافروش سمنانی شلیک کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان پیش‌تر در گفت و گو با ایرنا ابراز داشته بود: سارقان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در سمنان که منجر به جراحت طلافروش و دستبرد مقادیری طلا شده بود، با ردیابی پلیس سمنان در استان گلستان دستگیر شدند.

این سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان در فضای مجازی انعکاس گسترده ای داشت و ویدئوی مربوط به آن در کانال ها و صفحات مجازی مختلف منتشر شده بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار