معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت سه هزار و ۶۰۰ فقره سفارش واردات کالا به استان سمنان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 10 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان حمیدرضا مداح  معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال گذشته، سه هزار و ۶۰۰ فقره ثبت سفارش واردات کالا به ارزش بیش از ۶۶۸ میلیون دلار در استان انجام پذیرفته است.

او افزود: عمده کالا‌هایی که از طریق این ثبت سفارش‌ها به استان وارد شده، شامل ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه، مواد اولیه موردنیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و ... است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: در این مدت، ۴۷ فقره کارت بازرگانی صادر، ۹۵ فقره تمدید، چهار فقره تعلیق و ۲۰ فقره نیز تغییر انجام شده است.

مداح ادامه داد: کاهش بروکراسی اداری و تفویض اختیارات به استان‌ها یکی از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت صمت در سال گذشته بوده که تفویض ثبت سفارش «کالا‌های گروه دو» به استان‌ها از جمله اقدامات در راستای تسهیل فرایند اداری است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار